Gamzii00 maalesef sadece süt ve süt ürünleri yeterli olmayabiliyor belki farklı bir besine vardır. Bir doktor bana 3 aydan fazla gaz sancısı varsa alerji olma ihtimali yüksek dedi. Bağırsak tepkili olduğu için vücudun da döküntü olmayabiliyor. Umarım alerji değildir ama 😥