expectopatronum Benimki çok uzun sürdü diyen varsa yazabilir mi? 5 aylık olacak bebeğim her geçen gün biraz daha umudumu kaybediyorum. Maksimum ne kadar devam edeceğini bileyim en azından. 😓
hafsahatun expectopatronum 10 aylık olana kadar sabah 8 e kadar uyumadık hiç gazdan .a dan Z ye kullanmadığım sey kalmadı .12. ayda azaldı .şuan 2 buçuk yaşında arada sırada yine geceleri ikina ikina ağlıyor .
expectopatronum Gamzii00 bağırsak gelişimiyle mi alakalı peki sizce bu durum? Doktorlar ne söylüyo? Bir de yanlış anlamazsanız emzirerek mi mamayla mı besliyosunuz sorabilir miyim? 😬
Gamzii00 expectopatronum dr probiyotik verinden baska birsey demiyor kac tanesine götürdük, ilk 11 ay anne sütü son 5 aydır da mama ile besliyorum sadece gunduz uykusuna ve gece uykusuna geçişlerde veriyorum mamayi
hafsahatun expectopatronum hep mama ile beslendi.anne sütü almadı hiç .gündüz o kadar sıkıntı değildi ama geceler kabustu.
expectopatronum hafsahatun ben de emdiği için bu kadar gazı olduğunu düşünmeye başlamıştım ya sütüm çok gazlı ya çok hava yutuyo diye 😓 gerçi bağırsak o gazı atabilse sıkıntı yok zaten de işte insan bi neden arıyo sürekli. Bizim de gecelerimiz çok kötü 😢
Akcabeytas 6 aya kadar devam etti sonrasında azaldı kendi kendine hareket ettikçe ama bitmemişti 1 yaşta bitti hala gazlı kızım neredeyse 2 yaşında ama artık kolay çıkarıyor, sanırım bağırsamlar tamamen oturunca geçiyor
hafsahatun expectopatronum gündüz hareketli olduğu için gazını yapabilirdi .ama ne zaman ki yatsın asla gaz çıkaramazdi .geceleri evin ışığını yakar yürütürdük gazını çıkarsın diye .Allah’ım ne günlerdi 🤦♀️
expectopatronum hafsahatun evet bizim de öyle. Emerek uyuyo bi de iyice birikiyo gaz 😓 her gece acaba şunu yedim ondan mı bunu yedim ondan mı diye düşünmekten yoruldum. Sizin farkettiğiniz özellikle yemediğiniz şeyler var mıydı yoksa ne yerseniz yeyin aynı mıydı?