NekwaSultan Payidar yok o ayri tabiki bizik apartmanda alenenn kacak kullanan var bide düşün biz paşa pasa oduyoz heray..
Payidar NekwaSultan Şikayet edin saçmalık resmen herkes kaçak kullanmaya başlasın o halde. Alınan para haksız para ben helal etmiyorum açıkcası 😒
Papatyam1703 Handeeeeee bu ay bence etlerin etkisi bende çok geleceğini bekliyorum 🙈🙈 zam var tabi birde 😡
Papatyam1703 Asya0723 o zaman onun etkisi artık yaz kış paralı oldu ya 🤔 benim evimde çok sıcak ama klima beni aşırı rahatsız ediyor başım ağrıyor
S_seylek60 [silindi] aynen canım 3 yil odedim Urfa viransehir de ben. Aksama kadar okuldaydim dolaptan baska bjsey calismiyordu gunduz tek yasamama ragmen 230 lira fatura geliyordu
Hohomoromu Handeeeeee elektrıge zam geldi ya bi ara habeerlerde faln duyyrdm bizede ortalama 100 geluyırdu son 2 aydr 260 ve 230 geldi düşünün sanki ev değil işletme
Hohomoromu Handeeeeee elektrıge zam geldi ya bi ara habeerlerde faln duyyrdm bizede ortalama 100 geluyırdu son 2 aydr 260 ve 230 geldi düşünün sanki ev değil işletme
NekwaSultan Payidar kim ediyor ki ama bizim buralar karışık pkk midir nedir bilmiyoz büyük apartman o yüzden kimse cesaret edip sikayet edemiyo..