NekwaSultan buzdolabım çalışır halde. Fırınım fişe takılı. Babam teiaş’da çalışıyor. Binamızın iskanı çok etkilemesede etki edeceğini, bir de sayacımdan dolayı bir tık fazla ödeyebileceğimi söyledi. Ama bu kadarıda haksızlık 🤷🏻♀️ Karşı komşuma sordum 80₺ gelmiş. Her gün evde. Tv hiç kapanmaz. Işıklar hep açık iki çocuğu var yıkanan çamaşır benimkinden kat kat fazla anlamadım bu iskan ve sayac bi bana mı fazla fatura çıkarıyor 🤷🏻♀️ Sanırım çok kullanmak gerekiyor elektriği. Ne kadar az kullanırsam o kadar fazla geliyor. Doğumdan sonra ki 1 ay evden çıkmadım ışık hep açık üstelik elektrikli sobada yakıyordum 75₺ gelmişti. Huniyi taktım yeni faturayı bekliyorum sayacımı değiştirip bu ay iskanımızı alacaz. Beklemedeyim 🥳