Hiranurunannesii1 alıştırma biberonu ile başladım, 8,5 aylıkken pipet kullanmayı öğrettim. 2,5 aydır her şeyi pipetle içiyor. Biberonu da pipetli. Zaten emdiği için biberon kullanmayı bilmiyordu ben alıştırma biberonunda o yüzden çok zorlandım. Kafasına dikmiyordu bir türlü biberonu 😅