Hiranurunannesii1 Kızlar ek gıdaya başladığınızda suyu hangi sulukla veriyorsunuz daha rahat icmesi için?
meleginannesiyim Hiranurunannesii1 suluk hic kullanmadım bardaktan iciriyorum direk bizim ictiğimiz bardaktan 8 aylık 6 aydan beri öyle içiriyorum
Bahtszbedevi Hiranurunannesii1 Nuk alıştırma bardağı ile başladım şu an 10 aylık hala bu şekilde içiyor
_11pnr_13thr mama kasigiyla veriyorum gidim gidim yudum yudum yada biberonuyla veriyorumbardakla verdimmi tikaniyor bazen biberon ve kaşiktada tikaniyor.
MinikKoalam11 Hiranurunannesii1 alıştırma biberonunu almıştım aventin çok rahat içiyor kızım şuan 10 ayını geçti alıştırma bardağına geçtik bardakla içmeye çalışıyor artık
Iscan Hiranurunannesii1 wee nin aliştırma bardağıyla başladık ama dışarıda fln kullanıyordum evde bardakla yaşına girdi artık uzun zamandır bardakla içiyor
The_Ana Hiranurunannesii1 ben herşeyi denedim içmiyor Pet şişe var ondan direkt öyle içmek istiyor bebek sularında suluk kapağı oluyor ondan var bide öyle içiyor. 6 aylık
minikbabyy Hiranurunannesii1 bebekken mama içtiği küçük lansinoh biberonda veriyorum emziği yumuşak olduğu için çok güzel içiyo alıştırma bardağımız var mamajoo nun emziği sert geldiği için içemiyo bırakıyo içmeyi. Lansinohla çok seviyor
deniiiza Hiranurunannesii1 wee suluk almistim ama onla icemedi. Genzine kaçtı surekli. https://ty.gl/2rcabizb3s simdi bunu aldim kendi içiyor damlatmiyo da çok memnunum
Tugba19_ Hiranurunannesii1 hiç suluk kullanmadık bebeğim biberon tutmadı o yüzden ilk çay kaşığıyla vermeye başladım daha sonrada çay bardağıyla içmeye başladı çok rahat içti.
Elika00 Hiranurunannesii1 wee baby dr browns bi kaç marka daha yok asla biberon almıyor kaşıkla bardakla şişeyle 😂
Lavantakokusuuu Hiranurunannesii1 alıştırma bardağı veya pipetle alıştırdım onunda. Dışarıda wee nin suluğuyla
mamma00 Hiranurunannesii1 benim bebişim 3.5 aylık , ilk başta kaşıklı biberonla veriyordum ama şimdi chicco 4ay+ suluğınu aldım çok memnunum çok güzel içiyor
sarmaliklahana Hiranurunannesii1 biberon ile verisn sonra bardak suluga gectim. 15 gündür falanda pipetli suluk aldım onla veriyorum 😬