Kdkdkdkdmc canım ben 14 yalına kadar limunaletten diye bir ilaç kullandım . Doğuştan geliyodu idiyopatik diyorlar yani belirgin bir sebebi yoktu. Doktorum çok iyiydi. Su an şanlıurfa da özel bi hastanede çalışan saadettin açar. Ben küçükken tedavimi üstlenmiş. O zamanlar devletteydi. Normalde bu tarz nmbetler tamamen geçmezken benim 14 yaşında çekilen ekg de beyin fonksiyonlarımın düzeldiği farkedilmiş ilacı yavaş yavaş azaltarak keşmişler. Şu an 28 yaşındayım . 16 yıldır hiç nöbet geçirmedim