Kdkdkdkdmc Aminnn.biz iğneyi vurulurkende nobetimiz yoktu aslında 3 aylıkken 4defa oldu hastanede yattığını zaman damar yoluyla kepra verildi nöbet bitti.doktorumuz bu iğneyi vurdurmamizi istedi bizim olay biraz karışık öbür doktorda kızdı nöbet olmayan çocuğa neden vuruldu diye.suan sadece sabah akşam kepra kullanıyoruz 3 ay sonra kademeli bitirecegiz