DrkcBusraAlya ya biz ilk 3 ay kolik süreci atlattık bu sebepten o dönemde bir düzen oluşturmamız mümkün değildi yeterki sakinleşsin ve uyusun modundaydık hep nasıl olursa olsunçok önemli değildi. Ama şimdi işler öyle değil tabi çok küçükken alıştırsaydım daha kolay olurdu eminim ama şu şş pat yatır kaldır falan bunları denicem sanırım