Burcinersoz 20-25 günlükken diye hatırlıyorum yanlışım olabilir, gündüzleri yüz üstü uyutmaya başladım. Baktım böyle uzun uyuyor. Kafasını kaldırabildiği için geceleri de öyle uyutmaya devam ettim. Şimdi dönüp duruyor gece ama yine yüz üstünde karar kılıyor 😊
Gizemnl ilk ayından beri böyle uyutuyorum. Dönem dönem değişikler oldu ama 4,5 aylık olduğundan beri yatarak emzirip ninni söylüyorum sonra dediğim gibi yerine yatırıyorum. Gündüz uykusu 5,5 aylık gibi düzene girdi. Fakat şimdi 2 uykuya indi yeni düzen oluştu. Gece uykusu da ilk dişleri çıkınca yani 7,5 aylıkken çok şükür düzeldi. Hatta ne kadar mutlu bir bebeğim varmış diye şaşırmıştım 😅 Fakat ara ara yeni dişler gelirken yine bozuluyor. Gece gündüz bir kavga kıyamet içerisindeyiz 🙈