Maviimm benimde sol gögsümün üzeri sert az emiyor o tarafı
Bi de benimde iki göğsümde elime gelen ufaklı büyüklü kitleler vardı
Bende çok korkuyordum dr gitmeye
Cesaretimi toplayıp gittin genel cerraha dr eliyle miyane etti
göğsümun fibrokist yapısına sahip olduğunu söyledi kadinalrin%70 öyle olurmuş ara en zararsız dedi göğsünün sertliği içinde az emdiği için olabileceğimi söyledi şimdi de ultrason günü bekliyorum
Ama dr un o söyledikleri bile beni o kadar rahatlattı ki
Allahın izniyle sizde de kötü bi durum yoktur inşallah 🌸
Hem agriliysa hiç korkma süt birikmiştir
Meme kanserinde daha çok ağrısız kitle oluyor