Emzirdiğim dönemden itibaren sol mememin üst tarafında duyarlılık vardı. Bebeğim kafasını koydugunda orası ağrıyodu baya. Dün memelerim sütle doldu baya acıdı falan bi elliyim dedim o ağrıyan yerde sertlik var. Araştırma yaptım netten tüm meme kanserleri bu kitlelerle öğrenmiş. Ben kendimi geçtim benm dünyalar güzeli bi kızım var kansersem ben napıcam onunla bu süreci nasıl geçiricem. Yardım edin nolur benm gibi olanlar var mı aranızda? Emzirme dönemi başladı öncesi yoktu sanırım. Sertlik var elleyince acıyo. Randevu aldım genel cerraha ama çok korkuyorum kötü bi senaryo için