ftsdmrhn artık gece uyanıp acıkmadığında keşke kalksa da uyanmaya razıyım diyordum ama şimdi biraz rahatladım kaldırmayanları da görünce 😊 kendi uyansın diye bekliyorum en azından gece ama dediğim gibi bu düzen hep böyle gidecek gibi açlıktan ağladığını hiç bilmiyorum doğru düzgün hep ben tahmini besliyorum kendim içiriyorum kafama göre ek gıda döneminde de iştahsız olursa yandık o dönemi düşününce de uyansın acıksın o da iştahlı olsun istemiştim
ipekmom başlığı çocuklar neden uyumaz olarak değiştirebilir
😂😂😂 uyanmayanlarda vardır belki diye düşündüm aç aç uyuyor benimki saatlerce nerenin uykusu bu anlamadım sanki yetişkin birey 🤷🏻♀️