Deletedmom_1 Yavrucağız belki acıkıyor ama uykusu ağır basıyor. Sanki yetişkinmiş gibi konuşuyorlar. 4.5-5 saat olsun en fazla uyandırın
Deletedmom_1 Uyku kadar beslenmeleri de önemli. Gün içinde belki birkaç öğünde az içmiştir idrar yapmamıştır vs. Onu gece uykusunda besleme ile tamamlarsınız
Evet aslında ben de böyle düşünüyorum ve bu mantıkla ilerliyordum ama en azından 4-5 saat bekliyim bari derin uyuyor şekeri düşen bebek de uyudukça uyurmuş belki ondan da uyuyordur sersemliyordur vs her şey aklıma geliyor ama genel olarak uyandırmayanlarda sorun yaşamamış ben hep gece 1 kere kaldırıyordum mutlaka 😊gece sık sık emzirenlerde varmış
Mirancinarmom bencede uyandirin hatta en cok gece beslemesi kilo yapiyor diye okudum ben burada benim bebeğim 2 aylik olacak ben 3 saatte bir uyandiriyorum bebek daha bu 5 6 saat uyutulur mu ben bazen zorla uyutuyorum yine de 3 saati gecirmeden uyandiriyorum içim rahat etmiyor uykuda gerekli ama beslenmesi daha önemli.
Aynen benim mantık 👍🏼😀 3 saatte bir kaldırınca mamayı tam bitiremiyor siz kaç cc veriyorsunuz ya da emiyor mu gece? Aslında 2. Ay için 120 ml gösteriyor ama 90 veriyorum uykuluyken onu bile anca bitiriyor
2760 doğdu ödemlerle 2600 e kadar düşmüştü şu an 2,5 aylık 4650 gr az biraz kilosu sanki ama her bebek kilolu olmuyor tabi 😊
Bebegimm1 gece beslenmesini biraktirma derdim yok cnku gece uyanmaz bazi seyleri ilerde aliskanlik haline donusturuyor anneler
Kaçıncı aydan itibaren gece kestiniz? Benimki zaten gündüzde açlıktan ağlamıyor o yüzden gece de gündüz de kendim veriyorum uyanınca sakin sakin etrafı izler Güler kucak ister hiç daha uykusundan ağlayarak açlık için kalkmadı hatta çoğu zaman aç mı tok mu bilemiyorum 😊