marscicegi Vlns ayyyyynen öyle o alınan 500 lirayı duyduğumdan beri kınıyorum, çıkmayanlara geri ödeyeceklermis falan bla bla bla, çıkan niye ödüyor kardeşim asıl demezler mi adama, sıcak para girsin diye buna bile para aldılar daha ne diyeyim
Belinays Vlns zam.yapilmasi mantıklı çünkü yoksa borç bitmez 20 yılda fakat evin fiyatı artıyor mu onu. Bilmiyorum 3+1 850 birileri yazmış 1. Milyon olcak
toprakveasel marscicegi misal 500 e evı şimdiden alıcaksın ama 6 ayda bır endekse göre fiyat artıcak 500 e aldıgın ev 600 olucak sen bu sefer 600 odeyeceksın. 20 sene bırde devamlı odeyeceksın ama borcun hıc bıtmeyecek ve üstüne ekleme olucak.Asla Asla mantıklı değil
marscicegi toprakveasel Bitirdik zaten kafa da bu meseleyi, eşim çok hevesliydi konuşurken konuşurken fikri değişti neysek
alparslanyy toprakveasel Madem odedikce borcunda bir azalma olmuyor. o zaman 20 sene sonra nasıl borç bitiyor?
Hellomoto marscicegi valla eşim başvuru yaptı ama bugün bide şöyle bisey söyledi 2023 te Türkiye savaş acacakmış olurmu olmazmi bilmiyorum
marscicegi Hellomoto savaş ha oda iyiymiş :) Tabi hiç bir ülkenin garantisi yok ama ne bileyim fazla uçuk bisey geldi savasta
nmt41 marscicegi geri ödemelerine taksitlerine baktım artık fake miydi bilmiyorum ilk ay 3 bin 2. ay 5.bin arta arta gidiyor 85 binlik taksidi var saçmalık resmen eşim başvurdu inşallah çıkmaz yani bu nedir arkadaş
alparslanyy Merve87 sonuçta evin değeri olan bir parayi odeyeceksin. taksitlere gelirsek 6 ayda bir 200,300 tl zam gelecek. abartmaya gerek yok.
Merve87 alparslanyy evin değerinden fazla bir ödeme çıkacağı ortada temmuz ayında memura çıkan zam oranı %40tı sizce bu oranlar 200-300 lira yaparmi? Siz yazilmayin da bize çıksın diye yazmışsınız diğer yorumlarda zaten şuanda başvuru sayısı 4milyona yakın yani bizim yazılıp yazılmamız sizin için bir önemi bile olmaması gerek ki bu gerçekten bana göre bir düşünce yapısı değil oyuzden Allah gönlünüze göre versin diyorum..
Evlatlarim56 Vlns iyi de başvuru parası ev çıkmayınca geri iade ediliyor ki yani aldıkları 500 tl geri yatıyor hesaplarımıza daha önce de bu böyleydi şimdi de böyle
DevrimciAnne alparslanyy canım zaten evimiz var ve aileden de kalacaklar var kimsenin hakkına girecek kadar alçak değiliz çok şükür evlenmeden önce yatırımım yaptığımız için 😉
Duuyguum alparslanyy borç bitiyor ama iki trilyona yakın para ödediğinde bitiyor o yüzden taksitleri zamlı ödüyorsun ya yoksa 850 bin 20 sende üç bin taksitle her türlü biter sen anlamıyorsun galiba ama inşallah çıkar bol şanslar
SCerenY marscicegi ben çok niyetlenmiştim ama geçen gün birinin hesaplamasını görünce vazgeçtim. 3+1 ev 2023 yılı sonunda 142bin lira ödemiş oluyorsunuz öngörülen zam miktarına göre ve evin fiyatı 1.130.000 küsüre geliyor. 20yılın sonunda allah bilir kaç liraya almış olacaksınız. Fiyatını bilmediğim bişeyi almayı pek mantıklı bulamadım 🤷🏻♀️
Tomvejery marscicegi bize mantıklı gelmedi değilde ödeme gücümüz yine yok olması engel oldu Esim 7 8 bin maas alıyor ödeme en düşük giriş kat ev olsa ki yüksek katların ödemesi daha cok cıkacak her neyse 3 4 binden baslasak 2 cocuk var evde 3 4 bin maasla ay sonunu nasıl görcez sırf bu para yetmeme durumundan basvurmadık Haa söyle 20 bin maas girse eve o zaman Bi ihtimal
alparslanyy Duuyguum hic bitmiycekmis gibi konusuyorsunuz da o yuzden sordum. Ayrica evi olmayanlarin bu uygulamaya ahkam kesmelerini anlamaymiyorum. kiralari öderken kimin evine yatirim yapıyorsunuz. ev sahibinin vicdanina kalmisken 6 ayda bir yapılacak 200,300 tl zama sinirleniyorsunuz ama kiralari 1000 den 3500 e çeken kiracilara ödemeleri tıkır tıkır yapiyosunuz. bu yazimi kisisel algilamayin. herkese söylüyorum.
alparslanyy Merve87 ya siz dalgami geciyosunuz geriye dönük bi arastirma yapin bakalim her 6 ayda bir memur zaami %40 mı? bu ekonomiden ötürü yapilmis bi zamdı. iyiki bi %40 zam yapıldı. ayrica bu yüklü zam sadece memura yapilmadi emekliye de asgari ucrete de yapildi. 10 sene sonra bile bunu konusursunuz.
sarmaliklahana Memurlara 6 ayda 1 %50 zam mı yapılıyor 🙄 Ağlamayın ozaman memurlar foyanız ortaya cıktı 😆😆😆😆😆🤪