Hanımlar tek tek teşekkür ediyorum eşime hepsini okutacağım, normalde evde en makul kafa bendedir yani eğriyi doğruyu çok yönlü tartmaya çalışırım, daha mantıklı hesap yaparım, hiç içim almıyordu bu toki meselesini, şimdi ikna oldum, neden içimde sebebsiz bir huzursuzluk olduğunu gerçekten bisey bilmiyormusum konuyla alakalı, zaten aklıma yatmadıgi için hiç arastirmadim bile, iyi ki açmışım postu