Asilahmet annemler aldı
Davlumbazı işe yaramıyor pek
Fırıninda sıcaklığı çok düşük
Benimki Siemens
Bana ait değil oturduğum evin..
Mesela çok iyi Siemens
Annemlere gidiyorum bir kek on saatte pişiyor
Elimi sokuyorum çok sicaklik vurmuyorelime yüzüme kumtelde.
Verimsiz.