Asilahmet tam bir fiyat performans ürünü 3 senedir kullanıyorum fırın içi hem alt hem üst rezistanlar açıkta buda temizlerken sorun oluyor birde benimkinin içi küflendi gibi oldu temizlemekten ocakların şuan 2 gözü çalışmıyor vede siyah o zaman beyazıyla arasında int çok az fark vardı ben 1000 tlye almıştım beyazda 1400 civarı falandı keşke beyaz alsaymışım siyah pişmanlık fiyatına göre güzel bence ama kalite bekleme🤗