Princesmotherr Liyaa 5 3 ay 20 gun oldum sezeryan olali hala uyusuk 😊 benim kuzenim dogum yapali 5 yil oldu ben hala hissetmiyorum kuzen diyo 😬
deletedmom4842 Liyaa Hiç abartmıyorum benim ev sahibim 7 sene önce en son kızını doğurmuş hala uyuşukluk var diyor şok oldum benimde var daha 4 ay oldu doğum yapalı.
Liyaa [bilinmeyen] inşallah cnm 8 gün oldu hala bekliyorum her gün onu hastanede bırakıp gelmek zor oluyor
Liyaa [bilinmeyen] eve gidince hala kendimi hamile gibi hissediyorum sesi olmayınca ama çok şükür tedavisi iyiye gidiyor bir kaç güne çıkıcak inşallah 🙏🙏