Liyaa Merhaba arkadaşlar pazartesi günü sezeryan oldum sezeryan bölgesinin üst kısmında sol tarafta sanki hissizlik var gibi özellikle sıktığımda canım acımıyor korse takınca dikkat ettim daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mı ?
Esrayzk Liyaa canım bende 19 gün önce sezaryan doğum yaptım bi süre hissiz oluyo orası sorun olucak bisey deil
Liyaa Sinemiraz Sinemiraz [bilinmeyen] Sumeyya DenizKizi ozgeg_ deletedmom173 Çok teşekkürler arkadaşlar paniklemiştim biraz içim rahatladı ben erken ayaklanıcam diye zorladım biraz kendimi acaba yalnışmı yaptım diye düşünüyordum
DenizKizi Liyaa ben 3 ay olacak ayin 19unda dogum yapalı yeni hissediyorum nerdeyse. Normal demekki geciyo zamanla
Sumeyya Liyaa 3 ay oldu sezeryan olalı hala uyuşukluk var 1 senede ancak tamamen ileşiyormuş ameliyat yeri
Deletedmom20 4 bucuk ay oldu hala daha hissetmiyorum sanki vucudumdan bi yer değilmiş gibi yok gibi ya
Liyaa [bilinmeyen] cnm kızım şuan yoğun bakımda o çıkmadan ayaklanayım dedim iki gündür görebiliyorum kuzumu o çıkmadan ayaklanmam lazım
Liyaa [bilinmeyen] çok şükür ağrılarım bitti hafif acı var kalkmakta zorlanmıyorum kızımda evine bi dönse hayırlısıyla daha iyi olucam