Minikece2020 silan1 yok hayır doktor sadece temiz tülbentle temizledim dedi şu ile bir yaşına kadar gecer dedi geçmezse küçük bir operasyon ile açarız dedi. Şükür ki geçti kendisi
Aybukekeklik Bebeğim doğduktan 3 gun sonra basladi doktor masaj yapmalısın dedi yapıyorum ama hala daha devam ediyor 2 aylık olucaz ılık cay ile temizliyorum insalalh hemen geçer
fzehraaltay Benim kızım da 8 aylık oldu hala devam ediyor krem damla masaj ama pek işe yaramıyor bizde ☹️
esrdlk05 Biskrem merhaba operasyondan sonraki süreçiniz basıl oldu açıldımı gözü biz de 3 gün önce olduk ama sulanma çapak hala var gözümüz de çok şişmişti bugün daha iyi indi açılmayacak diye çok endişwliyim 16 aylığız siz kaç aylıkken yaptırdnz