silan1 Merhabalar bizde de aynı problem vardı. Doktorumuz son kontrolünde bir öksürük ya da hapşırma ile bile geçebilir tazyik oluşturabileceği için demişti. Nitekim öyle de oldu, art arda hapşırdığı günün ertesinde geçmişti o sıralar ben de bebeğimi beslerken günde 3 4 defa masaj yapmıştım ama hapşırmanın etkisi ile geçtiğini düşünüyorum. Siz yine de masaj yapın ancak dediğim gibi kendiliğinden de geçebilir, geçmiş olsun.