Kızlar şu dönemlerde en büyük isteğim bebeğim 9 oldu mu uyumuş olması ki en azından benimde biraz kendime ayırdığım bi hayatım olsun. 6 aylık olduk bunu nasıl yapabilirim fikri,tavsiyesi olan var mı? 4. Ayına kadar 9 da yatardı 4. Ayından sonra 22:30 oldu sonra 12 oldu. Akşamları çok zor oluyor 🫣