Ardenege38 aynen canım zaten zayıfım bi insandım artık iyice zayıfladım yüzüm çöktü gözlerim altı çukurlaştı morardı yorgunluktan uykusuzluktan her gören çok zayıflamışşsın ne bu hal diyor adam akıllı yemek yiyemiyorum dinlenemiyorumki Allah ömürlerini versin ama anneleri yıpratıyorlar bazen çok yoruluyoruö etrafıma bakıyorum bizle aynı doğanlar tatilden tatile gidiyor hergün bi yerde elişi yapıp satıyorlar düğünde çocuklar sesini çıkartmıyor konserlere gidiyorlar bende onları evde oturup izliyorum buda beni çok üzüyor