GamzeBaz yani pandeminin etkisi vardır da, bizimkilerde pandemi çocuğu ama hiç böyle değil. Ki yaşadığımız yerde sadece babası ve beni goruyor. Ama sık sık parka çarşıya çıktin oyun kulüplerine götürdum çok şükür böyle bir problem yaşamadık. Çocuk yabanciliyor diye iyice izole bir yaşam surerseniz daha da kötü olur