Kbr_kr o stresi cok iyi bilirim, annem basimda baskı yapardi, saatlerce uğraşırdık emsin diye çünkü meme ucu da yoktu benim içe çöküktü bebegim bir turlu tutamıyordu toplamda 5 gün emzirme olayi pek olmadı diyebilirim cehennem gibi 5 gündü, simdi sadece anne sütüyle besleniyor bebegim ve nerdeyse 4 aylık olduk bile :) eger laktasyon varsa kesin gelir sütünüz ama gelmezse de dünyanın sonu değil kimseye kulak asmayin ve rahatlayın eminim o rahatlama ile emzireceksiniz