Bende ayın 15nde doğum yaptim sezeryan ile hastanedeyken beni emdi ama öyle süt geliyormuydu belli bile değildi refleks olarak beni tuttu hep, ertesi gun eve geldigimde ise sütüm akmadi ogun duşa giremedim ayakta duracak gücüm yoktu ertesi gün duşa girdim ılık suyu göğüslerime masaj yaparak tuttum hep, ekstra olarak bestlak damla humana çayı bol şerbetli tatlı hoşaf beslenmemide yaptım promalt icecek aldırdım eşime bugün ona başlayacağım… mesela dün yagli agiz sutumu icti bugun ise gdceden beri beyaz sut geliyor artik sukurler olsunki🤲🥰 mamada veriyorum aç kalmasın sarılık olmasın diye çünkü sütüm henüz yeterli değil az geliyor, lansinohun anne memesine eş biberonu var damakta sekil alıyor ve asla hızlı akış yapmıyor damla şeklinde mamayida onunla veriyorum, önce meme sonra biraz mama ve rahat bir uyku uyuyor minik kuzum.
Sakın stres yapma ve kendini kasma bu süreçte illaki gelecek ❤️