Hbyk ilk gebeliğimde benimde pancar gibi yara olmuştu kanıyorlardı emzirmek neki dokunamyrdum bile hiç emziremedim bu yüzden. İkinci gebeliğimde plastik göğüs kapağı koydum her emzrmeden sonra atlete yapışması yara olmadı bide 250 TL ye Bi göğüs ucu yara kremi var ondan aldım şiddetle tavsiye ediyorum çok iyi göğüslerim bunda hiç yara olmadı emziriyorurum çok şükür