Hbyk Göğüs kalkanı kullanıyor musunuz peki? Ben delikli olan ucuyla kullanıyorum, kremi sürüp. Hem krem sürtünmeden dolayı iç çamaşırına bulaşmıyor iyi emiliyor hem de hava aldığı için iyileşme sağlıyor. Krem sürüp üzerini kapatırsanız etki göremezsiniz, ben ilk zamanlar kremi sürüp göğüs pedi takıyordum havasız kalıp bana acı çektiriyordu. Birde ısrarla kullanmak lazım. Yatarken dahi çıkarmıyordum kalkanı