Terane 9 aylık bebeğim doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz hiç sıkıntı yaşamadım ayrıca bağışıklık sistemini gercekten koruyor yani bence her bebek farklıdır gerçi bazılarına yaramamış olabilir ama aptamili çok kötülüyorlar eltimde sma ile büyüttu ama bebeği hiç gelişmedi kilo dahi almadı hem ayından gerideydi ayrıca hep hasta bünyesi çok zayıftı genetik te olabilir bilemem ama eltim en sonunda kesti devam sütünü yeni yeni gelişmeye toparlanmaya başladı bebeği