livanurvealpinannesi61 Biz de doktor tavsiyesiyle kestik, benim eşim de doktor bu arada☺️Gelişimiyle alakalı olabilir belki de veya gün içinde tükettiği yiyeceklerle. Bizim bebeğimizin kilosu da iştahı da cok iyiydi, gece uyandığında memede 1-2 dk kalıp sonra kalkıp oyun istiyordu, o sebeple açlıktan uyanmadığına emin olduk biz. Sizin bebeğiniz gece 180 cc yiyorsa belki de gün içinde doymuyordur.