Merhaba. Arkadaşlar bebeğim 8 aylık, beni emiyor, mama vermiyorum. Ancak son zamanlarda çok sık uyanmaya başladı haliyle çok zorluyor beni. Kimisi diyor ki geceler bir kez mama versen daha iyi uyur anne sütü bir yerden sonra çok doyurmuyor falan…Bebeğimin kilo boy gelişimi iyi, yani doktorumuzu ilave mamaya gerek duymamıştı kullanmadık ancak son zamanlarda böyle söyleyenler olunca acaba mı diyorum? Siz ne düşünüyorsunuz, böyle yapan var mı?