Ek vitaminleri oğlumunda kızıminda doktoru 2 yaş altında önermemisti o yüzden nasıl kullanılır bilmiyorum 2 yaştan küçük çocuğa.ogluma 2 yaş sonrası başlamıştım hiçbir etkisini görmedim şuan 18 aylık kızım var geçtiğimiz p.tesi 1.5 yaş kontrolü vardı yine yeniledi doktorumuz 2 yaş öncesi ek vitamin asla Kasım’da 600iu d vitaminine başlıyoruz sadece bu da kafi dedi o kadar