tazeanneyimben Benim yiğenime bütün mamaları denediler nerdeyse ben ilkten hipp almıştım emziryordum zaten evde olamadığım zamanlarda sütmün az geldiği zamanlarda çok acıkıp durmadığı zamanlarda veriyordum ama sonradan çok pahalandı bende bebivitayı görmüştüm ebebekte yorumlarıfa güzeldi.Bimde de satılıyor ama ebebekte daha görmedim bence gayet tok tutuyor ve diğer mamalar gibi kokusu falan da rahatsız edici değil..İlkten kızım alışsın değişik gelmesin diye bebe bisküvisi koyuyordum iki tane öyle veriyordum 9 aya kadar öyle verdim uykuya geçişlerde..Şuan 8 gün sonra yaşına gircek 9 aydan beridir de hero bayb mamalarından uykuya geçişte veriyorum ama şimdi 1 haftadır uykuya geçişlerde de kestim normak yemek yiyor ve uyuyor..Gece kalktığı zaman veriyorum çok az kaldı pakette bittiğinde de normal süte geçiş yapıcam inşaAllah