tazeanneyimben Kızlar selam bebeğim 1 aylık ve mama ile besleniyor fakat 1 saat geçmeden tekrar aranıyor ağlıyor.Sma evlovia ve aptamil denedik tok tutmuyor tok tuttuğunu nasıl anlarım ve var mıdır mama öneriniz 🌸
Busraaltsoy tazeanneyimben bende aptamil veriyorum tok tutuyor guzel mama biraz kıvamını koyu yapıyorum icine yarım çay kaşığı zeytinyagi koyuyorum
TheBaby tazeanneyimben İçimde cc ölçüsünü artırsanız. Tok tutan mama diye bişey yok. Her bebek farklı mamayı seviyor. Ama siz ayına göre bu kadar vermem gerek diye sanitlenmeyin. İçtiği kadarını verin. Bazı bebek iştahlı olur saat başıda acıkır.
Bircaykoyicelim tazeanneyimben Tok tutan mama diye bişe yok. Mamaların içeriği zaten aynı. Mama içip 1 saat sonra acıkmasi biraz enteresan. Belki açlıktan öyle yapmıyordur. Siz her saat başı verdiğiniz için içiyordur. 1 aylık bebeğin midesi küçücük yani…
Denizanasi92 tazeanneyimben açlıktan olduğundan nasıl eminsiniz tok tutan mama diyince ek gıdaya geçen bebek diye düşündüm. Gazı vardır veya sizi istiyordur
tazeanneyimben Aptamilin normal olanını kullandım ama sanki su gibi hiç yoğun değil bi de balık yağı olduğu için kokusu da kötü bilemedim :(
Fusunf tazeanneyimben o balık hepsinde var valla hipp kullanıyorum balık tadı var ben bile içemem yanı aptamil aldık onu deneyelim diye ondada var diyorsunuz
tazeanneyimben Busraaltsoy mama ölçüsünü artırdığımızda ölçüye göre yapmadığımızda kandaki elektrolit dengesi bozulurmuş böbrek hasar görürmüş diye bir yazı okumuştum ondan dolayı fazla veremiyorum bir şey olur diye
tazeanneyimben Bircaykoyicelim düzen oturtmak lazım ama zaten aranma refleksi oluyormuş açlıktan da değil ama son çare ona başvuruyorum kolik bir bebeğiz:((
1anne01 tazeanneyimben mamanın suya göre oranını arttırmayın verdiğiniz mama su karışımını yani kaç ml veriyorsanız onu arttırın üzerinde yazılan ölçüye göre
Busraaltsoy tazeanneyimben aaa bilmiyordum canim gene cok kati yapmazdım mamasini ama bu mamadan fayda görmedim galiba dyn saglik ocaginda tarttım her zamanki gibi benim sütümle aldığı kiloyu gorunce şok oldum 😳800 grm
TheBaby tazeanneyimben Obez genetik oluyor canım. Ben acıktıkça verdim iki çocuğumda da. Obez değiller. Kilolarıda oldukça normalde. Ne az ne fazla. Ama sen bilirsin tabi
Bircaykoyicelim tazeanneyimben Ama fazla mama icmeside gaz yapar bebeğine. Doktoruna sordun mu? Bu konuyu.? Saat aralığını ve Ne yapman gerektiğini söyler .
tazeanneyimben Bircaykoyicelim 60 cc ver diyor o normal kilo standartlarına göre öyle olmalıymış ama bebek hala istiyor demek ki sık sık az az doyuruyorum