happy___ zeynakiz kayısı hoşafı iç. Ben hastanede içtim biz kendimiz yapıp götürmüştük. Hastanede yaptım ben büyük tuvaletimi
Yuses zeynakiz keten tohumu yağı kullanabilirsiniz hem gazı attırıyor hemde tuvalette sıkıntı yaşamazsınız, ben kullandım iyiydi, aktarlarda vardır alabilirsiz iyi gelir.
Morningstar zeynakiz duphalac diye şurup var size ondan vermediler mi bana hastanede icirdiler sonrada doktor eve yazdı sabah öğlen aksam onu içtim bitene kadar iyiki var dedim yani en büyük yardimcim hiç zorlanmadan o ihtiyacı görüyorsun .
zeynakiz Morningstar hayır vermediler ama ben eşime aldırdım akşamüstü bir kapak dolusu içtim gece tekrar içeceğim muhtemelen içimdeki ağrı tuvalete cikamamaktan kaynakli
Asya77 zeynakiz canım ben sezeryan sonrası gaz çıkartmak için 1 bardak sıcak suya üzüm pekmezi içine bir tatlı kaşığı kimyon koymuştum o faydalı sütünde artar bide sıvı şeyler tüket kabızlık yaşamaman gerekiyo
_YanakReisinAnnesii zeynakiz ben gaz ve tuvalet konusunda hiç sıkıntı çekmedim ayaklandiktan sonra hemen oldular 😂 ama ben dakika başı kayısı meyve suyu içtim diyebilirim sizde bi deneyin iyi gelir inşallah gaz için de bol bol yürüyüş sanırım bu şekilde çok kolay olmuştu benim
Berfinasel58 zeynakiz canım benimkide çok zor geçti 3 gün tualete çıkamadım sonra kayısı kompostosu içtim baya iyi geldi dene birtane ilaç verdi doktor şurup o çok iyi geldi yapamazsan şişersen iç dikişlerin açılır dikkat et kendine şurubun ismi oralac çok iyi kesin al
Sumshn Ben sezeryan sonrası 6. Gün çıkmıştım tuvalete. Ama böyle bi sancı yoktu öncesinde. Gazla beraber bi ağrıydı.