zeynakiz Arkadaşlar 2 gün önce sezeryan doğum yaptim ilk gün ne gaz ne de tuvalete çıkamadım sabaha karşı lavma yapıldı o şekilde küçükte olsa büyük tuvaletime çıktım, ertesi gün eve geldigimde gaz çıkarttım bugün 3. Günüm az az gaz çıkarıyorum fakat hala büyük tuvalete çıkmadım bu normal mi? Sizlerde nasıl oldu? Tuvalete çıkmak için ne yapmaliyim
Mommqueen zeynakiz ilaç vermediler mı canım benim iki sezaryandada hem gazın kolay cıkması için hemde dikişlernden dolayı büyük tuvalate kolay çıkmak için ilaç vermşlerdi doğum yaptgım gün ishal yapıyordu ilaç hemen hiç zorlanmamştım
Meovvmeovv zeynakiz duphalac kullanabilirsin kabızlık olmasında aman o çok fena benim gaita katılaşmıştı artık çıkaramıyodum çok zor zamanlardı
zeynakiz arascinar3475 yürüyorum fakat ilk o yataktan kalkmak ölüm sanki canim öyle yanıyormus çok zormuş cok
Ysgl26 Yürümen lazım bol bol su iç hoşaf iç çırba iç sıvı şeyler tüket yani.. ben ikk bi hafta tuvaletten çıkamamıştım yeter artık gelmesin diye ağlıyodum 😁
Eminerd zeynakiz merhaba bende eve taburcu olduğum gün gaz sorunu yaşamıştım ılık suyu kimyon koyup bol bol içtim baya rahatlatmıştı tuvalete de 3.gün sabah çıkmıştım bir sorun yaşamadım o konuda sanırım kimyon çayının etkisi oldu
Hazalgonca zeynakiz sağlık ocağındaki doktorunu ara canım eğer gidemeyecek durumdaysan durumu söyle duphalac yazdır birine onu aldır. Kesin çözüm bu duphalac ben kızıma da kullanıyorum ondada gaz ve kaka sorunu var doktor verdi ona da. Bebekler bile kullanabiliyo eğer çok beklersen daha büyük sıkıntı olur çünkü bu ilacı içtiğinden itibaren etkisini görmüyosun 2 gün sonratesir ediyor.
zeynakiz Hazalgonca peki emdirdigim için bebisime zarar vermez dimi böyle bir nimet varsa hemen eşime aldırayim içeyim ben normalde de bağırsak sorunu yaşarım sürekli fakat hamileligimde hiç sorun yaşamadım tuvaletime rahat cikiyordum, simdi dogum yaptim tuvalete cikamiyorum
Hazalgonca zeynakiz hiç bi sorun olmaz bende emziriyorum ve kullanıyorum hatta doğum yatıktan 10 gün sonra aşırı kabız oldum hemoroid bile çıktı o dönem sürekli kullandım
Eslemdemr0308 Ay ilk bir hafta kıvrandım tuvaletimi yapamıyorum diye sonra kendiliğinden geldi ve okadar rahatlamıştım ki o ânı hayatım boyunca unutamam omuzlarım okadar kasılmış ki o an tuvaletimi yaptığım an omuzlarımın asagiya çöktüğünü hissettim sanki yeniden doğmuş gibiydim ya çok güzeldi 😁😁 zamana bırakacaksın kuzum o kendiliğinden gelecek sen bol sıvı tüket ama katı yememeye çalış 🥰
zeynakiz Eslemdemr0308 ayyy öyle bir karın ağrısı öldüm sancim oluyor sanki taş gibi karnımın içi, ben çok kabızlık yaşayan biriyim normalde duphalac aldırmaya yolladım eşimi bakayım onu deneyeceğim bende yeni doğmuş bir bebek gibi olmak istiyorum😅🙈💃🏻
cansu3526 Ben 5.günde çıkabilmiştim canım,çok zordu karnım baya şişmişti az daha çatlayacaktım.Sen bol su tüket,hem emzirmen için süper olur.Bir de eğer mümkünse bol bol yürü.Daha kolay çıkarsın.Ben ayaklarım çok şişince yürümekte çok zorlanmıştım
MissMuso zeynakiz bende sezeryan oldum ve gaz problemim çok vardı. Aktardan rezene kimyon anason çörek otu aldık. Bunları karıştırıp demleme çayını yapıyordum. Gaz için iyi gelmişti.