Bebegimveben0 bebegim 20 aylik 2 gun once crp 70 çıktı. hastaneye yatis fln vermediler. antibiyotik verip gönderdiler. 1 gun icirdim antibiyotigi. ates dusunce daha vermedm. evet risk aldm. daha oncede boyle yapmistm. dogal şeylerle destekliyorum. ibrahm saracoglunun dut kürünü yaptm. sarmisakli tarhana yaptm. bgn yemegine zencefil zerdecal koycam gibi gibi. udi hindi, anzer bali vs. ama sizin bebek kucuk. yapilabilecekler kisitli. iyi dusunup hareket etmek lazm