ikiKudurukAnnesi Benibenibihterini degil tabi ki sadece böyle bir şey duymadım ben diypr bal buradaki bazı ark bize öyle bir şey yapılmadı diyor size dogum öncesinde sancı çekerken mi yapıldı
Benibenibihterini ikiKudurukAnnesi Evet sanci sirasinda verildi. Acilmam daha da hizlandi ondan sonra. Kas gevsetici yapmak ya da yapmamak doktor insiyatifinde. Gerekli görürse yapar. Yani kas gevsetici yapilmaz diye birsey yok.
Agustosbocegii ikiKudurukAnnesi valla benim sancim yoktu çok enteresan ama öyle sanci çekmedim sadece son anda baya bi sancim oldu. 8 cm açılma ile gittim ben normalde kontrole diye gitmiştim hatta doktorum sen doguruyosun nasil geziyosun bu şekilde dedi bana sonra hemen doguma aldılar
baloglusss Mavilii o an çektim sancıyı ama eve geldiğimde hiç doğum yapmamış kadar sağlıklıydım yine olsa yine normal doğum yaparım bende sezeryandan çok korkuyorum 😊
minikkurbag ikiKudurukAnnesi bana da verilmis kas gevşetici hatta ben 2 defa agri kesici 1 kere de morfin vuruldum yoksa dayanamazdim suni sanciyla dogurdum kanama olusmadi
NisaKubraEbrar ikiKudurukAnnesi banada dogumda kas gevsetici igne yapti doktor acilmam ilerlemiyordu igneden sonra 10 dakika bile sürmedi dogumum bi sıkıntı yasamadim ben
Evina ikiKudurukAnnesi ben de suni sancı İLE normal doğum yaptım ,doğum gerçekleşirken bebeğin saçları görünüyor dediler , sonra BAYILTILDIM ve o an a dair hiç bir şey görmedim; hatırlamıyorum.