Üstüne çıkmak değilde ilk doğumlarda biraz yardımcı olmak amacıyla koluyla aşağı itme şeklinde bi yardımı olmuştu doktorumun. Doğum boş boş bağırmadan şiddetli ıkınma ile olur. Kas gevşetici hiç görmedim duymadım 3 bebek doğurdum normal şekilde, kalçadan felan ağrı kesici iğneler yapıyorlar ama son doğumda onu bile görmedim, ama yapılmıştır illaki. Hemşireyi dinleyin doğum muhteşem duyguları yaşatan bir serüven 🤗🤗🤗 aşırı tavsiye ederim 😍😍😍