Aselikoommm
Kesinlikle öyle cnm benim bebegim geçirdi ve çok kötü günlerden geçtik 1 ay boyunca hastanede yattık tedavi gördü ve şaun 8 aylık ayno şekilde hala sürekli hastanelere gidip geliyoruz
Onun için hiçe birşey bebeğimizden ve evlatlarımızdan değerli degil 🙏
Benim büyük oglum 2,5 yaşında ben ona hiç bir özel aşıyı yaptırmadım sadce sağlık ocağında vurulan açıları yaptırdım maşallah oglum turp gibi her çoçuk bir olmuyor malesf