Aselikoommm bence aile hekiminizi değiştirin, aşıya bile böyle yapan insan çocukla da çok ilgilenmez. Bizim aile sağlık merkezindeki ebemiz kendi teklif ediyor siz aşıyı alıp gelin ben yapayım diye, ama bizim doktorumuzun özel muayenehanesi var zaten orda yaptırdığımız için ben aile hekimine götürmüyorum aşı için.