bulut22_ bizi direk hematoloji ye sevk yazdı doktor burda da o bölüm yok. Hematoloji doktoru tanidik var o da bana hemen gelme bidaha kan verdir eğer yine düşük çıkarsa o zaman gel dedi yeniden randevu aldım doktora ama bakalkm inşallah gitmeye gerek kalmaz ya