Sebnem9 Annelerim merhaba, tecrübelerinize ihtiyacım var. Kızımın 9 aylık rutin kan tahlilinde nötrofili düşük çıktı. Aklıma kötü kötü şeyler geliyor. Böyle bir durum yaşayıp düzelen var mı?
aylaamayorgun Sebnem9 bi ara kızımda da düşük çıkmıştı ay lösemi mi gelmedi aklıma ne gelmedi allah biliyo. Sonra detaylı muayeneden geçti. İki gçhafta önce grip olmuştu o zaman düşmüş. Bir ay sonra tekrar kan alındı . Düzelmişti
Sebnem9 aylaamayorgun of benim de kötü kötü şeyler aklıma geliyor inanın. Bir enfeksiyon geçirmedi bir belirti olmadı ama kan vermeden iki gün önce menenjit alışı olmuştu o mu etkiledi acaba?
aylaamayorgun Sebnem9 bilemiyorum etkiler mi. B 12 düşüklüğü ve kansızlıkta etkiler. Bunlara da baktırın.
Kecer Bizim de 9 ay kontrolünde düşük çıktı hatta baya düşük çıktı hastanede yattık büyün testler yapıldı Allah’a bin şükür bir şey çıkmadı iğne oluyoruz bağışıklık güçlendirici düzelmesini bekliyoruz
Aselmm Kecer Bizim degerlerimiz 10 gibi bı değer ama nasıl anlayacağım bi bilginiz var mı? NEU değerleri iki tane var biri NEU% biri de NEU# ikisi de düşük sizin farklı mi acaba