NisanAnnesi bizde pazartesi günü olduk 4.ay aşılarımızı birde menenjiti yaptırdık çok ağır oldu ama 2 gün 1 gece sürdü önceki aşılar 3 gün sürüyodu ateşi en fazla 39a çıktı uzun süre inmedi hem duş aldırdım hem şurup verdim daha fazla yükselmedi diye haataneye gitmedim ama bende 5 dkda bir ölçüyorum çok evham yapıyorum çok şükür atlattık bu ayıda sizede geçmiş olsun