@NisanAnnesi dün ilk defa ateşi çıktı normalde aşılardan sonra hiç ateşi çıkmazdı. 38i geçtiği için ateş düşürücü şurup verdim. Sonra banyo yaptırdım. Başını ve boynunu sirkeli su ile sildim. Yavaş yavaş düştü. Akşamüstü yine ateşi çıktı bu sefer yarım fitil verdik. :/ gece iki saatte bir kontrol ettim ateşi çıkmadı bugün iyi şükür.