Deletedmom_33 birprensannesi0208 Robottan gecir domatesleri sonra koy tencereye üstüne biraz yağ. Suyunu çekene kadar ara ara karıştırarak pişirin. Sonra kavonoza doldurup kapağı sıkıca kapatın ters çevirin vakumlasin.
birprensannesi0208 birprensannesi0208 kızlar kusura bakmayın bir sorum daha olacak acaba buzdolabında saklasam konservelerimi birşey olurmu
Deletedmom_15 birprensannesi0208 gerek yok ki buzdolabına, normal oda sıcaklığında Her yerde durur, açtığınız kavanozu dolapta muhafaza edersiniz