pitirciksu edadnmzzx merhaba benim kızım 1 aydır tübingen ortezi kullanıyor zaten 1 ay sonra kontrolü var ☺️
merveafralina gamzeekeles gamzeekeles bizde kullanmaya başladık sol açı 60 ama yinede kulllanjn dediler siz de kullanmışsınız sadece alt açma ve ben banyo da çıkardınız demi