Merhabalar arkadaşlar , dün kalça ulstrasyonumuz vardı bebeğim 1 aylık, doktorumuz sonuca bakarak çıkık olabilir dedi ortopedi ye yönlendirdi, bugün de ortopediye gittik sınırda dedi ,frejka yastık kullanın 1 ay dedi , sonra tekrar kontrol yaşayan varmı bilgi lütfen çok huzursuz oldum 🥺