[silindi]
Bende diyete devam edip emzirmekten yanaydım mama emzirme birlikte olsun istedim ama zamanla kızım sadece mamayı istedi bende kızım için sağlık ve konforunun daha iyi olduğuna karar verip sadece mamaya geçtim çünkü emdikce rahatsız oluyordu gaz sancısı aşırı ağlama vs oylelikle mamaya geçtim tek diyebilecegim mama korkunç birşey değil öyle gerektiginde bebege en iyi gelen şey mamaysa direnip üzülmeye gerek yok